Bakis

Ja just det jag har varit bakis idag. Det är inte var dag man är det. Det var faktiskt värt det! Igår var jag på "mammafest" hemma hos Linda och det var superkul! Vi var kanske 9 mammor tror jag & alla var jättetrevliga! Mycket fint hemma hade Linda också. Ni som känner mig vet att jag är rätt seg på att gå på krogen och det var jag även igår så jag gick hem efter festen, men inte kom jag i säng för det utan jag började klippa kort och sätta i ram, möblera mm så jag tror klockan var närmare 3 när jag la mig. Nästa gång blir Kirunafestivalen!!! Ska bli skoj.

I dag har jag först varit hos min mor på fm.Efter det var vi ute och promenerade (efter att jag & Teodor sovit nästan 3 timmar, han sympatiserade väl med mig ) Efter det bjöd vi mormor,moster och mosters kompis Bodil på köttfärssås och spagetti. Sedan har jag plockat undan lite, sett lite på tv,somnat med Teodor i soffan. Han har redan vaknat en gång vid 19.30 och varit ledsen, men nu sover han igen. Jag tror han drömde något, men det gick snabbt över.

Äntligen vet jag vad jag ska köpa till Teodor i 1-års present! Måste snabba mig dit imorgon och köpa det.En sak vet jag sedan länge att jag ska köpa. Ringde just och kolla hur mkt pengar jag hade och en glad nyhet: SKATTEPENGARNA hade kommit!!

Inser att jag måste börja satsa på mig själv (utseende) så imorgon blir det att köpa ansiktsrengöring och en superbra ansiktscreme och ögoncreme. Här ska satsas!! :-)

Nej nu sova lite skönhetssömn.
Imorgon har jag och Teodor INGA planer,skönt. Eller vi kanske ska gå och äta lunch med Lisa & Maya och Petra & Elias och kanske Annika & Wilgot.

/Sofia

Sov gott!image125Smilla som idag fått duscha och nya kläder på sig.

Kommentarer
Postat av: Therese

Kul,Sofia att du var lite bakis,-) Tänkte faktiskt ringa dig i lördags å ta med dig på sväng men då fixade du ju det alldeles själv:-) På festivalen får vi hitta på något skoj! Tänk att Teodor e ett år snart...hujja vad tiden går fort:-O!Saknar min blogg lite:-( Mitt tidsfördriv...Får roa mig med att läsa andras istället,-) Kram!

2008-06-02 @ 15:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0