Ett tag sedan



Ja det var verkligen ett tag sedan jag skrev, men har som bara inte blivit av trots att jag blir sittandes här varenda kväll. Idag har det regnat en hel del och det bara fortsätter. Till festivalen måste det bara bli bra.Jag har faktiskt bestämt mig för att inte prata om väder för det är så trist, men men så kommer det alltid någon kommentar från min mun.
Ja vad ska vi skriva om idag då? Hmm idag har vi haft mammaträff på lompis, därefter åt vi middag här hemma tillsammans med min mamma, syster och systers pojkvän som idag kom hit från Söderhmn. Han heter Johan och är mycket trevlig!
Vi åkte allihop till min vikarie Kristina där vi lämnade en hel del saker som jag fått låna av henne så som mammakläder,babykläder,bröstpump,bilbarnsstol mm. Efter det åkte vi till min mammas nya hus och det var sååå fint! Det kommer bli ännu finare med alla hennes saker.

Sedan såg jag på EM semifinalen mellan Tyskland och Turkiet.Jag höll på turkarna, men det var tyvärr tyskarna som tog hem det. Nu håller jag på Ryssland i den andra semin.

Imorgon ska Teodor på kalas till sin kusin Julia som fyller år. Hon fyller år på lördag egentligen, men ska ha kalas imorgon. Teodors morfar fyller oxå år på lördag så då blir det att fira honom. Vi ska gå på stan och köpa present imorgon. Lutar åt att det blir det gamla vanliga vilekt är en tröja från JC:-)

Nej nej nu ska jag nog ta och läsalite ur "Luftslottet som sprängdes" Läser alltid pockets, men det här är en vanlig bok och den är sååååå tung så måste ligga på mage och läsa. Gillar inte "vanliga" bcöker dådet är sååå tunga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0