Hungrig

Alltså jag är ständigt hungrig. Tycker jag äter bra, men är som tom i magen. Nu också fast jag just käkat fyra mackor. Nej jag måste nog börja handla mer så jag alltid har hemma en massa mat. Jag har ju massa mat, men menar mer sådan mat som är lätt att bara värma tex på kvällen. På tal om mat så var jag och Teodor och handlade en snabb sväng med moster på ICA.

Gammelmommo har varit och hälsat på & jag har haft tvättstuga. Teodor sover, men har vaknat en gång, men somnade om fort. Nu hoppas jag han sover hela natten,men han är rätt bra på det.

Imorgon är det avslutning på Öppnis. Det känns trist tycker jag eftersom det blivit ett riktigt favvoställe för mig och Teodor.
Idag var vi på1-års koll & allt var som det ska. Han hade ökat lite i vikt (200g) och vucxit lite på längden (1,5 cm) Han fick även sprutan och sa inte ett knyst.

Nej nu är det läggdags.Imorgon som sagt Öppnis och besök hos mommo på lassa.

Sov gott!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0