Lördag 7/6

Hejsan! I går var jag laddad att skriva ett långt inlägg,men då fungerade det inte eftersom de höll på att uppgradera, vilket jag ser att de gjort nu.
Idag har vår dag sett ut så här:

Teodor vaknade tidigt och sov fm redan klockan 08.00. När han vaknat från den promenerade vi först ut med Smilla och sedan ner till Järnvägsparken där vi mötte Sara & Valdemar. Teodor och Valdemar fick gunga lite.Vi gick sedan till stan. Teodor somnade efter vägen och jag tog en lunch på Kupolgrillen. Mötte sedan syster yster och vi gick först på BRIO och hämtade en sak som jag ska ge Teodor i present.Efter det gick vi till Lindex och kikade om de hade något regnställ som Teodor måste ha till hösten då han börjar dagis, men icke. Vi var sedan på Brända och där fick Teodor äta sin lunch. Sista anhalten var Systemet.

Sedan hem och ut med Smilla.Matilda följde med en sväng hem till oss. Jag gjorde iordning mig lite till kvällen.Matilda kom & hämtade mig &Teodor och sedan hämtade vi upp gammelmormor & sedan begav vi oss till Rogers 50-års kalas. Det var riktigt trevligt och supergod mat. Teodor var trött redan när vi kom då han sovit så dåligt(tippar på att det beror på värmen)så vi åkte hem strax före 21. Det var en superbra fest! och massvis med folk i alla olika åldrar.

Nu sitter jag bara här efter att ha skurat. Jag borde ta och storstäda, men det får bli någon dag här längre fram......

Nej nu sova!

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0