TRIST!!

Det var inte skattepengarna som kommit:-(
Det jag tänkt köpa till Teodor i 1-års present var slut:-( (en liten röd lackfåtölj)

Hmm jag får fundera ut någonting annat. Jag köpte iaf ett litet täcke idag till Teodor att ha i vagnen nu när det börjar bli lite varmare. Det såg lite knapert ut när man är van att ha fårskinnet, men min kära mor fixade till det och sydde in ett täcke så det blev jättebra! Bra att ha en "fixarmamma" behöver inte ens säga att hon ska göra det så gör hon det. Har öga för sådant! Skönt så slapp jag börja sy och jag hade iofs inte ens kommit ¨på tanken att sy in ett täcke.

Idag har vi begett oss ut vid 11 för att träffa Lisa & Maya och Petra & Elias.Vi åt lunch och efter det gick jag och Teodor bara snabbt på ICA ,små monsters och sedan till Lilla Lyan för att köpa den där fåtöljen, men som sagt så var den slut. Sedan hem. Medan Teodor sov eftermiddag passade jag på att pusta det fönster som var kvar att putsa vilket var i sovrummet. Skönt nu är alla fönster putsade. Skulle egentligen velat ha nya gardiner, men det fårvänta.

På em följde vi med mamma och moster till Team Sportia samt ÖB. Inhandladelite nödvändiga ting såsom schampoo och balsam.

Nu sitter jag bara här och surfar lite, men ska nu gå och lägga mig. Trist inlägg vart det, men kände mig lite fantasilös. Hmm ska lägga in ngt kort iaf.image126Här var jag gravid i 8:e månaden. Ser att näsan är lite uppsvälld:-)

image127Min lillebror Tobias, julen-06.

image128Teodor hemma på träff hos Linnea i februari.image129Fin bild på Matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0