Dålig på att skriva.

Sitter här framför datorn efter att jag fått Teodor att sova en andra gång. Han har nu under några dagar vaknat ca 1 timme efter att han somnat och då har det enda somhjälpt varit att lyfta över honom till min säng och sedan ligga brevid honom tills han somnar och sedan lyfta över honom till sin säng. Tidigare har det gått att bara sätta in nappen som han tappat och så har han somnat om. Det kan bli jobbigt i längden, men jag tror det är övergående. Misstänker någon ny utvecklingsfas,tänder eller ngt?

Idag begav vi oss ut före 12 för att träffa en del av mammorna och barnen på Rost. Fikade en smarrig kaka som hette "Succekaka" Mycket god, men rätt mastig men bra för mig:-) Efter Rost gick jag och Teodor på Lindex och köpte nytt rouge till mig. Mitt var slut. Tror aldrig tidigare att jag använt rouge eller puder tills förpackningen är slut. Efter Lindex gick vi till mitt jobb där jag lämnade in semesteransökan (hela 8 dagar) och vi kom i rätt tid till fikat så drack kaffe. Teodor somnade innan vi ens hann komma ut så han fick sova em på balkongen och medan käkade jag middag samt läste Stieg Larsson. När Teodor vaknade var det middagsdags och efter det var vi på JC rea. Jag trodde verkligen det skulle vara rea på allt eftersom det stod så, men icke. Nåja hittade iaf 2 klädesplagg som var på halva priset. Busade etttag med Teodor, kollade Frusna män och sedan inte mer. Jag skulle kolla Greys, men just när den skulle börja vakna Teodor.

I morgon kommer moster!!!! Vad skoj både för mig och Teodor.

Jag ska som jag så många gånger förr sagt börja skriva lite mer här. Det är ju så enkelt bata jag tar mig för att logga in.

Sov gott! kram
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0