Gratis sms:)

Heeey!

Sofia och Teodor har begett sig tillbaka till Kiruna nu. Eller jag tror de fortfarande är på Arlanda men flyget borde gå väldigt snart. På tal om snart så kommer Bodil hit om ca 1,5 timme. Ska bli jätteskojigt att träffa henne :)




Förresten, jag har ett tips. Eller ja, kalla det vad ni vill. Men ett ställe där man kan skicka gratis sms. Eller man får samla på sig krediter (jätteenkelt) och kan på så sätt skicka gratis sms via den internetsidan. Det står ingen reklam eller nåt efter sms:et utan det ser ut som att det är skicka från ens mobil. Så om ni är sugna på detta och/eller vill hjälpa mig och få lite krediter (man får nämligen krediter om man värvar medlemmar) så kan ni klicka på denna länk och bli medlem. Vore toppen!


http://www.smslandet.se/?r=331085

Eller ja, kopiera denna länk:P Jag kan inte göra en länk. Eller KAN kan jag. Men äh. Kopiera den!

Jag är ju nämligen kontantkort-slukare. Om jag laddar mobilen med 100 är det slut på några dagar. Just pga mitt smsande. Nu har jag vart utan penki på kortet i typ... 3 dagar och det går great. Eller ja, det funkar iaf hehe.

Jaja, undrar om jag hinner med en snabb tupplur innan jag ska iväg och möta Boddan. Hursomhelst så ska jag kasta mig i soffan.

/ Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0