Morsdag

Hej! Jag har inte glömt bort bloggen utan jag har varit för trött för att skriva i den. Tänkte nu bara kika in och skriva ett miniinlägg och tänkte skriva ett längre sedan ikväll när Teodor somnat. Han sover nu också och när han vaknat ska vi först till min mormor och fika och sedan på kalas hos hennes granne, Sara som fyller 9 år.
I morse fick jag underkläder av Teodor i morsdagspresent,jättesnygga! Duktig han är! Faktiskt var det min mamma sm tipsat honom och hon följde faktiskt med honom på Lindex och visade honom rätt därinne.

Idag sålde jag vår vagn,skönt! Imorgon kommer de och hämtar den så kvar kommer vi bara att ha den röda fina.Den bruna är såklart också fin, men kul med en ny! En ny skötväska måste inhandlas på direkten, vilket jag tänkte göra imorgon. Tror jag köper en vanlig väska från Intersport eller ngt får se.

Igår var vi på Thai & käkade med ena mammagruppen eller vi blev bara fyra, men det var supertrevligt!

Nu vakna Teodor här brevid mig så bäst att sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0