Tränaaa

Oj vad jag fick lust att träna. Springa, promenera, styrke, hopprep, grodhopp.. ja allt!! Den här sommaren ska jag verkligen försöka satsa på träningen. Träna och jobba ska vara huvudingredienserna i denna sommar. Inte så mycket fest som förra sommaren, klart det blir fest men absolut inte lika mycket.

Funderar även på att skaffa gymkort som jag hade förra sommaren men var och kollade på Spotsclub och troligen kommer de ha öppet bara när jag jobbar. Så kanske bättre med Gymmet eftersom där kan man gå när man vill mellan 6-22, dessvärre finns inga pass såsom spinning, box mm. Men kanske inte gör så mkt. Jag gillar att stå med hantlar ;) Hehe.

Någon som har bra träningstips?
Och bra kosttips?

Funderar på att skriva träningsdagbok, kan va ganska kul. Men jag är rätt dåligt på sådant. Men ska nog ge det ett försök.

Jag var in på www.madeinlumpen.se

En mkt rolig träningssida men träningstips man kan göra hemma. De gör även ett personligt schema åt en som man ska följa med träning och så. Gå och kika!

/ Matilda

Kommentarer
Postat av: Lena

Om du går in på www.kosttips.se får du många tips om hur du får in kost och träning i din vardag.

2008-06-30 @ 15:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0