Världens bästa doft

Vad är det med mig? Kan bara inte ta tag i detta. Med det menar jag. Resa mig upp. Kolla att dörren är låst tusen ggr. Kolla under sänger (bara ren vana) och lägga mig i sängen och sussa. Suck. Jag är fast här. Kollade på Bloggar. Fatta många som Bloggar om mode, typ vad de har på sig å så. Kan väl va kul.. men varje dag? Nja.

Nu är det dags för ett tappert försök, eller ett försök åtminstone.

Har ju faktiskt nytvättade sängkläder, kan vara den bästa doften som finns? Sköljmedel, mumsigt!

/ Matilda

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Ha en jättebra lördag!

2008-05-17 @ 11:30:09
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: emilia

jo domär bra :D haha. håller me dig om doften och finns denå bättre än o sova i nya sängkläder? knappast

2008-05-17 @ 12:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0